Same type of chain but 1.3 is one camshaft chain is shorter … 1,5 have 2 camshafts and chain is longer… if you have more parts of chain you will have more prolonged chain… 1.3phev have 90kw electric engine which create power during translation from ev to gasoline engine…. Tonale 1,5 have 15kw and when you use throtle there is no power to drive your Car engine will start but you still need more power and than you feel jerky ev-gasoline engine translation and this will prolong your chain which is not robust enought… when is engine colder and oil older this is worst and worst for chain… oil pressure is also important and firefly engine have pressure oiling … chain is not in oil pan… first seconds during every start is almost dry…Teda, nerozumiem. Auto, ktoré malo v roku 2021 13 rokov, 180 000 km a pravdepodobne ho ani nevymenili pri 100 000, má problém s rozvodovým remeňom. Na čo sa sťažuješ? Neviem, možno si niekto myslí, že motory sú večné a že sa na ne vzťahuje doživotná záruka? Ako keby rozvodové remene akéhokoľvek iného motora boli pri týchto kilometroch perfektné...
Nerozumiem, aká môže byť súvislosť medzi 17-ročným Spiderom s takmer 200 000 km a 2-ročným Tonale s 25 000 km.
Má niekto údaje o rozvodovej reťazi pre 180 koňový motor 1300 PHEV? Momentálne sa o tomto probléme nehovorí. Možno používa aj 7 mm rozvodovú reťaz. Niektorý inžinier by mohol „od oka“ vysvetliť, prečo 180 koní na motore 1300 MultiAir nespôsobuje problémy s časovaním v porovnaní so 130 koňmi na Millerovom cykle 1500.
Ultima modifica: