E
epsonix
Utente Cancellato
La più comune è il livello di carica della batteria troppo basso (inferiore al 67%). Giulia&Stelvio ha una scarsa strategia di ricarica quindi raramente supera il 75% (come poi riduce la ricarica, e anche all'85% si carica solo in frenata), quindi chi non guida per lunghe distanze e si rompe molto non ha la possibilità di andare normalmente troppo sopra il 67% (a causa di S&S), chi disabilita S&S non ha la possibilità di andare troppo sopra il 75%, e solo chi guida molto può andare all'80-85%.
La maggior parte delle persone vuole disabilitare S&S per avere una batteria più carica e un miglior comfort in cabina, quindi acquista ad esempio il mio disattivatore automatico S&S o preme manualmente il pulsante di disabilitazione S&S.
Tradotto con www.DeepL.com/Translator (versione gratuita)
most common is too low battery charge level (below 67%). Giulia&Stelvio has poor charging strategy so rarely goes above 75% (as then reduces charging, and even at 85% charges only when braking), so people who do not drive long distances and break a lot do not have chance to go normally too much above 67% (because of S&S), these who disable S&S do not have chance to go too much above 75%, and only these who drive a lot can go to 80-85%.
most of people want to disable S&S to get better charged battery and better comfort in the cabin, so they buy e.g. my automatic S&S deactivator or manually press S&S disable button.
La maggior parte delle persone vuole disabilitare S&S per avere una batteria più carica e un miglior comfort in cabina, quindi acquista ad esempio il mio disattivatore automatico S&S o preme manualmente il pulsante di disabilitazione S&S.
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most common is too low battery charge level (below 67%). Giulia&Stelvio has poor charging strategy so rarely goes above 75% (as then reduces charging, and even at 85% charges only when braking), so people who do not drive long distances and break a lot do not have chance to go normally too much above 67% (because of S&S), these who disable S&S do not have chance to go too much above 75%, and only these who drive a lot can go to 80-85%.
most of people want to disable S&S to get better charged battery and better comfort in the cabin, so they buy e.g. my automatic S&S deactivator or manually press S&S disable button.
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